RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


ANNENİN OĞLUNA İBRETLİK MEKTUBU

Ben küçükken daha ilk okulda iken annem
okulumuzda çalışırdı Annemin bir gözü
görüyor diğer gözünün yerinde çukur vardı
yani gözü yoktu Babamda ben çok küçükken
bir trafik kazasında ölmüştü Annemi
okuldakiler görünce gülerlerdi
Birgün Annem okuldayken bana bakmaya
gelmiş arkadaşlarım onu görünce tek gözü var
diye bakıyorlardı yerin dibine geçiyordum
bana Annenin tek gözümü var diye dalga
geçiyorlardı bende sonra Anneme dönüp keşke
olmadaydın keşke ölseydin dedim o an hiç
düşünmeden konusmustum eve gitmek
istemiyordum onu görmeyi istemiyordum
sonra cok çalıştım Singapura yatılı okulu
kazanıp gittim hep çok çalıştım ve basarili
oldum orada birini bulup evlendim çok güzeldi
hayatım unutmuştum Annemi ... çocuklarım
oldu
Birgün Annem geldi evime çocuklar kapıyı
açınca onu gördüler önce çok korktular sonra
tek gözlü biri gelmiş deyip güldüler
utancımdan o benim Annem diyemedim sonra
Anneme dönüp neden geldin buraya çocukları
korkuttun dedim bana bakıp Özür dilerim
yanlış adrese gelmişim deyip gitti aradan
biraz zaman geçtikten sonra bizim okulda
Mezunlar partisi vardı eşime bir yalan uydurup
oraya gittim sonra eski evimize bakmaya
gittim Bana Annemin öldüğünü söylediler içten
içe sevinmiştim sonra bir burukluk oldu içimde
bana Annemden kalan bir mektup oldugunu
söyleyip mektubu bana verdiler mektubu açıp
okumaya başladım
Oğlum seni üzdüğüm küçük düşürdüğüm için
özür dilerim ayrıca evine geldiğim gün
çocuklarını korkutmak istememiştim
biliyomusun Babanı sen küçükken trafik
kazasında kaybettik Ogün o arabada sende
vardın baban ölmüş seninse bir gözün kör
olmuştu. Ana yüreği işte seni öyle görmeye
dayanamazdım köydeki tarlayı satıp ameliyat
parası ödedik iyi doktorların sayesinde benim
gözümü sana taktılar sana BENİM GÖZÜMLE
GÖRÜYORSUN diyemedim...
Okuduysanız Paylaşalım

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine