RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Nereden çıktı bu adam?

Pamuk Prenses, Süpermen ve Pinokyo, bir yolculuğa çıkmışlar… Giderlerken, bir şehirde “güzellik kraliçesi” seçimi yapılıyormuş…

Pamuk Prenses;

“Ben bu yarışmaya katılacağım” demiş ve yol arkadaşlarından beklemelerini rica edip, gitmiş, katılmış yarışmaya…

Döndüğünde, arkadaşları;

“Ne oldu?” diye sormuşlar…

“Şüpheniz mi vardı” demiş Pamuk Prenses; “Elbette birinci seçildim!”

Sevinçle yollarına devam ederlerken, bir başka şehirde; “Dünyanın en güçlü erkeği” yarışmasının yapıldığını öğrenmişler…

Süpermen demiş ki;

“Ben bu yarışmaya katılmak istiyorum… Siz, beni burada bekleyin!”

Döndüğünde;

“Ne oldu?” demişler…

O da, tıpkı Pamuk Prenses gibi, “Şüpheniz mi vardı” demiş; “Elbette birinciliği ben kazandım!”

Bir süre sonra;

Aralarında “kukla”ların da bulunduğu “Yalancılar Kralı Yarışması”nın yapıldığı bir şehre gelmişler. Kim “en büyük” ve “en iyi yalan”ı söylerse, ödülü o alacak!..

Kukla Pinokyo, “şansımı bir deneyeyim” demiş ve gitmiş, katılmış yarışmaya!..

Döndüğünde, yüzü al al, mor mormuş!..

Üstelik; iki gözü iki çeşme, hüngür hüngür ağlıyormuş!..

“Ne oldu?” demiş arkadaşları;

“Yoksa kazanamadın mı?”

Cevap vermiş Pinokyo;

“Kim ulan bu Türkiye’den katılan ……………… isimli siyasetçi, Nereden çıktı bu adam? Ancak ikinci olabildim!”

……………… yere hangi isim gelmeli sizce yorumlarınızı bekliyoruz. Yorum sizin.

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine